.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نساجی مازندران حریف شاهین بوشهر نشد

هفته دهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان امروز با انجام ۱۴ بازی برگزار شد که دریکی از این بازی ها تیم نساجی مازندران به مصاف تیم شاهین بوشهر رفت که در پایان این بازی با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از سایت شمال ورزشی تیم نساجی مازندران که هفته گذشته در شهرآورد شمال در گرگان مقابل میزبان خود اتکا گلستان به تساوی یک بر یک رسید و موفق به کسب یک امتیاز بازی در خارج از خانه شد، این هفته در خانه و با حضور تماشاگرانش در ورزشگاه شهدای ساری میزبان تیم جنوبی بود.

بازی امروز که تحت تاثیر شدید جوی قرار داشت و از چند روز قبل باران نسبتا" شدیدی در مازندران در حال باریدن بود سبب شد تا دو تیم نتوانند آنطور که شاید و باید از توان خود استفاده کنند.

اگر چه ورزشگاه شهدای ساری برای بازیکنان نساجی خوش یمن بوده و نساجی در چند بازی گذشته خود در ساری موفق شد با پیروزی های پر گل حریفان خود را با شکست بدرقه کند اما زمین بازی امروز فضایی دیگر برای دو تیم رقم زد.

در بازی امروز ابتدا این بازیکنان نساجی بودند که در واپسین لحظات(دقیقه سوم)صاحب گل شده و به تیم حریف یک شوک بزرگ وارد کردند اما در ادامه بازی و در قیقه 27 بازیکنان نساجی رسم جوانمردی را به جا آورده و با گل به خودی نگذاشتند تیم مهمان با دستان خالی از مازندران بیرون برود!!!تا به این ترتیب هر دو تیم مازندرانی روز بدی را در مقابل دو تیم از بوشهر پشت سر بگذارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.55 seconds.